short sem 2011/2012?

wah!!!..lamanya xtulis kat diari aku nie...berhabuk da..nasib baik bole bukak lagi..huhu~..
btw skrg baru ad rasa teringin nak tulis something..nak kata bz, xde la jgak..short sem kat IIUM terchenta nie, amik satu subjek je..Introduction to History, the one and only..mungkin faktor puasa jugak kot..tp xle la nak kta itu sbgai masalah since its derived from the word "fast"ing so setiap benda xkan jadi lembap la..*quoted from Aiman Azlan,the vlogger..

minggu nie sudah menghampiri satu bulan pose..makin lama makin cepat kan masa berlalu..dunia nak kiamat dah kot..huhu..kan kita umat manusia akhir zaman...huhu..
selamat berpuasa


since aku amek satu subjek je kat kampus,aku wat keje part-time la ckit..keje ringan2x je..keje cyber cafe...huhu..aku keje ngan kawan aku,tengku masturah..huhu..Sharing is CAring bak kata orang..huhu..iAllah kalu xde halangan, aku akan teruskan sampai semester depan..
kat kawasan mahallah aku, kebelakangan nie, pekerja asing selalu je ke hulur ke hilir level aku,nak kuar pun dah mcm pencuri nak cari port kuar jek..dorang skrang nie tgh renovate bilik stor kitorang jadi usrah room a.k.a bilik baru la..huhu..almaklumlah kampus aku nie asyik amik pelajar dengan kuantiti yang byk saban tahun tp tak take note dengan keadaan sekeliling..tapi xpela..dorang lebih tahu tentang hal nie dan terlebih dahulu makan garam bak kata orang.so malaslah nak masuk campur hal kerajaan nie kan..
ok off the subject..smlm tym aku tgh menhadap lappy yayang aku nie...dgr something machinery things, jenguk kuar, habis ditebang pokok(s)..adess,,makin panas la kampus aku nie gamaknya..


.mungkin nak suh monyet a.k.a kera a.k.a ape dan sepesis dengannya xmasuk kawasan kitorang..tp kalu pikir2x balik, kalu xde pokok nak bergayut, ap nanti dorang akan join kitorang gayut kat bilik ke ap?...%$*^&%&^$^#^....
emmm..sikit pun xmenyelesaikan masalah...
wallauallam~

Comments

Popular posts from this blog

semalam....

kawan sejati???

exam week come...(shinee version)