General Market Chow Kit..

nie kali kedua aku pergi ke GM chow kit,1st time dulu, teman kawan aku pergi memborong bantal panas(?)..xsilap aku itula nama dya..huhu..siyes..lagi sekali, aku mmg jakun..almaklumla, b4 nie mana taw ad bangunan tu, selama nie duk berjalan SOGO ngan Jalan Tar jek...huhu..almaklumla..orang luar tp malas nak p jalan..hahah.

kali nie, aku pergi ngan roommates aku and ex-rommates aku, kak hajar and aish..since dorang nak p bli, saya, macam bese memainkan peranan sebagai follower..siyes, xberminat nak pergi bershopping sebagaimana seorang perempuan normal buat..eeem..perkara biasa kot...
kali nie,parking kat dalam bangunan tu, FIRST TIME, aku tgok ad Car Lift..jakun sehhh!!!...yelah selama nie duk tgok lift ngangkut orang je kan..nie sekali dya angkat orang dengan kereta2x sekali, mane tak terbeliak aje mata nie smpai nak terkeluar anak mata*metapora semata-mata..hahah...

beratur mengikut giliran

kereta kena NGAP!!

menanti saat~

intai kete sebelah

As Usual

Kembali ke Dunia Nyata

cari parking~

sama je kalu nak naik ngan turun, kena pkai lift...em..rate parking dya...rm4 jam pertama xsilap..byk benda ad kat dlm nie..ad yang boleh bli satu-satu ad yang xbole,hanya borong dibenarkan,bak kata penjual kat dlm tu kan..huhu..xsempat plak aku nak amek gmbar,plus ngan kali nie mmg naik pelicit kaki pusing2 bangunan...huhu..ada lagi cawangan baru dia kat KLAng..dgr lagi besar..iALLah ad rezki, smpai la kita kan...huhu

Comments

Popular posts from this blog

exam week come...(shinee version)

semalam....

smac (down)