Cookies from Korea~

hari nie aku dapat cookies dari tuyah a.k.a tengku masturah..cookies from korea gitu..*ok mmg sgt excited and jakun..hoho.
dari abang dya a.k.a tengku fahmi, baru balik dari Korea bwak blik,affordable kot nak bli cz tgok berkotak dya bli..*tgok kat twitter dya
tanya jgak ke"halal"an dya kan,dya kata mmg biskut nie dijamin kat sana.IAllah
so, masa aku jaga Cyber Cafe, dya bagi..huhu..jjan!!!

Lotte..selalu dgr jenama nie kat CF
semua orang pun dapat gak cz dya bagi suma kengkwan dya..tp aku nak ckp jgak..hahahhaha*gedik!
sampai ke hbis shift, aku xmakan lagi biskut nie...sayang la...bukan selalu orang nk bagi..haha..p kang expired la plak..huhu.
so, sampai bilik, sambil menghadap wayang "Gaksital" a.k.a Bridal Mask..mulalah membukak dengan pelan2x tanpa sebarang kecacatan...huihuihuhi..

Cookies with Gaksital

SERIOUS!!..sedap biskut dya...coklat kat tgah diantara two cookies..uummpphh!!!..mmg nikmat bagi orang yang jakun macam aku..hhahaha

Comments

Popular posts from this blog

semalam....

your Korean name is?~

exam week come...(shinee version)