sibling "angkat"

SHINee in Wonderland. Rabbit Onew, Alice Taemin, Mad Hatter Jonghyun, Mock Turtle Minho and Cheshire Cat Key. Haha this is too cute. The person who made this is freakin’ awesome!!!!
Credits to onew [deviantART]
 "angkat sibling???"




hhmm...perlu ke kita ngan adik beradik angkat aka adik angkat??..abang angkat???..akak angkat???...KEKASIH angkat?????(senior aku dulu punyer keje)>OMG!!!!!!!!!!!!......tired!..

personally aku akui aku pun pnah jugak main benda nie p itula pertama and terakhir dalam hidup aku..alla...waktu tu aku mentah lagi xkenal erti hidup...tingkatan 2 la kan.....phm2x la..;ppp..tapi tu pun sekejap je...dalam 2 bulan??...panjang la citernye......ko ada???....(mestila ad kan)

so sekarang nie aku mmg harapkan my real sibling not doing the same thing eventhough they are known by their own way....frankly speaking...
its..............HORRIBLE....TERRIBLE....DISASTER.....FREAKIN DEATH......or whatever the reason is......

kawan-kawan suda...xpyh nak angkat2x la better....alasan xcukup lengkap adik beradik??..tipula itu reasonnya..mesti ada reason len punye la...aku pun manusia jugak...mesti ad pkran yang lebih kurang je kan ngan others..ye x??.
adik beradik sendiri pun tak terjaga nak jaga anak orang la plak...kalu betul nak jadi sebahagian dari keluarga jumpa la mak ayah depa...bru orang kata "official"(ek?)...at least that the better way la kan...
ada orang mengatakan aku berfikiran sempit coz berpendapat sebegini...tapi this is my personal opinion..don't like it??..so what??>>!!..aku berfikir demi keluarga aku....kalu tgok newspaper sekarang..masalah2x sekarang bermula dengan perkara2x macam nie la...aku xsuka benda nie berlaku kat family aku...ko suka??..just go on...aku xkisah pun...

p/s: takde kaitan antara hidup dan mati...mekasih^^


Comments

Popular posts from this blog

semalam....

exam week come...(shinee version)

your Korean name is?~