pc festival

dah lame dah sbnrnya benda nie berlaku kalu xsilap masa minggu kita dapat wit ptptn..dorang nie tau2x je duit masuk...dahla kitorang berhutang ngan kerajaan pastu nak lagi hbiskan duit kitorang nie...hahaha...tp aku mmg suka benda2x ginie..tp xkuar ap pe pun cuma jamu2x mata...hari hari aku pergi samada sengsorang ke reramai ke xde bendanya aku nak beli tp.....last day tue aku....bli ..jugak..........bli ap??....printer 3 in 1 canon punyer tue..aduhmak ai.....menyesal pun dah tarak guna la..tp yelah aku nie dah berhabis rm10 je seminggu kat ITD tue tp baik aku just potostat kat blik je kan...haha.natijahnya skrg nie jarang sekali aku g ITD..hhehe..elok ke xelok tue???...hhhmmmm



No comments: