keje part time

hi guys..lame xupdate blog upeye eden nie..nie pun curi2x masa di kesempatan yang ad..ad je draft yang aku dah buat cuma xtermasuk g dlm list blog aku...hehe..
start 2 minggu b4 chinese New year..aku apply for part time job..tu pun secara kbtulan lalu kat kawasan cyber cafe kat sekitar kawasan asrama aku..so dah jalani procedure sume aku pun diterima keje kat sana..bukan tiap2x hari pun..bgi shift aku 3 kali seminggu selasa and khamis pkul 6 hingga 10 and sabtu 9.00-3.oo ptg..hehe..aku masuk keje nie pun sj nak isi masa lapang aku yang "tak terisi" sangat nie.p overall everything was fine..hehe
xde kaitan antara yang hidup@ yang telah tiada.

No comments: