majlis kahwin di rumah sue

hari sabtu baru nie 2nd october..ak bersama 4 kawan ak yang len pgi majlis kahwin akak kepada member ak iaitu suaidah...so nak dijadikan cerita pertama kali ak menghadiri majlis seumpama ini tanpa kehadiran mak ayah ak..huhu..awkward jugak rasanya..p xpela...xperience kan bukan selalu...kami berangkat menggunakan kenderaan husna, then berangkat follow kereta sue ( dalam keta tue ad lagi kawan kitorang..dayah, syera,fidah dan izzat)

syera,fidah,dayah and izzati
yang sememangnya ad coz abg dia, Diwan tgah ad convocation pada masa yang sama.

sue bersama abangnya

..tengah hari menjelang, smpaila ke rumahnya,,menyalami tuan rumah..kaki nie terus je ke khemah makanan..hehe.dah tue..sue ajak masuk rumah dia....meragamla plak kitorang nie ngan pelaminnya ngan sekali dengan katil sekali dengan barang hantarannya sekali....ahha

wakil UIA...ceh...hehe

sekali lagi...

 koleksi barang hantaran...

kat bilik pengantin

6 chinguya
nie ha salah satu reason npe ak nak mai cni....apalagi..my little twinnie....ahah..damia and Dina..aiyo...tima nak balik baru nak kat eden..b4 tue astik nak mengalir je...adoyai!!

Twinnie!!!!
so, dah solat asar dan bergambar lagi dan lagi....kami pun beransur pulang..hehe..sampai UIA dalam pkul 6 lebih cam2...semasa perjalanan..mulut nie mcm murai cabut ekor..sori la ea sume especially husna coz terpaksa pedih telinga tu ea..hehe..sayang u all..LOLz!!!...hehe

p/s uppss...lupa plak karakter utama citer nie..hehe

couple of the year!!!

2 comments:

bintuawang said...

XSESUAI LA tajuk majlis khwin sue..bkn sue yg khwin..

choki choki said...

ow...ek..haha.
baru tersedar..
sori 4 da mistake