ramadhan kareem

bila menjalani blog walking sehari nie...kebanyakkn kengkwan bercerita pasal 1st xperince dorang pose kat kampus UIA nie....ak nak ikut serta pown mcm xde ap yang nak citer coz lebih kurang je ngan dorang...

sepanjang 4 hari pose nie.ak xberkesempatan nak bersahur..hahah...bukan ap influence dari sarawak tu membuatkan ak blurr seketika....haha..yelah...kat sna kan kol 5 dah masuk subuh dah..mana xnya ak ingatkan dah hbis waktu da,...hahah...

kelas pown mcm bese..dari pagi start 8.30 n hbis kol 3.30...berterusan dalam 4 hari berturut2x dalam seminggu...so xde istilah letih kowt koz dah bese dari awl sem....letih bukan lagi menjadi alasan tym bulan pose nie coz its not a main excuse during a ramadhan nie kan....

rsanya benda nie akan berterusan smpai 3hb 9 nie..koz lepas tu ak dah blik umah....hahah...semangat!


No comments: