exam exam exam...

minggu exam kian hampir..ak mcam bese..berusah menyibukkan diri dengan aktiviti yang berkaitan...2 minggu lagi nak balik....yeay!...tp ak xle nak happy sgt coz within 2 weeks 4 papers midterm berjalan which is:

- sciences of hadith
- intro to history
- creative thinking
- intro to Political..

1st tym ak jawab exam waktu malam iaitu intro to POLy...xpenah2x pown...bulan pose nie harapnya berlimpah rahmat jugak la di sampingnya...huh!..



(speak to myself)
shazeaa..since ko dah tukar kos nie ak harap ko wat la terbaik..dulu tym irk..mcm2x alasan ko pkai nak elak sume benda...sekarang nie Allah dah buka jalan kat ngko..baik ko manfaatkan..jangan cuai mcm dulu..skarang xle nak cepat putus asa...ko asyik jeles je kalu org duk blaja..tp ko sendiri xgerak...adoyai!!.ap nak jadi la shazeaa,..umi n abah pown selalu bagi harapan so jgn musnahkan la ea...
ko tukar kos xsemestinya ko bodoh cuma ko malas je...cuba ko rajin..lebih kurang je ngko ngan dorang tu...xdenye owg pandai bodoh..cuma malas n rajin je yang membezakan.....chayok shazeaa!!!!!

1 comment:

:siti syahirah saffinee:: said...

btul2..don give up dear..
jadi rajin..nt ko akan rindu time ko x nak jadi rajin blaja tu time ko menyusu anak nt..


better rajin skrg...lo ni gak..haha