SyuRga CinTA....

filem yang menjadi taruhan pengarah yang beragama bukan islam..DAvid Teo..menerbitkan sebuah filem terbarunya arahan ahmad idham....SYURGA CINTA...


yang dilakonkan oleh awal ashaari.....


dan heliza Af5....


serta gandingan si kecik molek...
haziQ tom-tom bak....
cerita nie bagi aq menarik gak koz memaparkan ciri2 kehidupan remaja islam pada masa sekarang....skripnya penuh dramatik...islamik..n pelbagai mik mik lagi la...then aq tengok pun kkdg ad jugak yang mengena kat batang hidung aq...hik3x....almaklumlah..sapa yang makan cili..dia yang terasa pedasnya kan....
hak3x

aq ingat lagi skrip awal in the end of da story...."saya ingin jadikan awak sebagai perempuan yang halal dalam hidup saya..." kat cikgu syuhada...
fuh kalu aq jadi dia..aq akan cakap...kecik tapak tangan..stadium sultan mizan yang dah runtuh tu saya tadahkan...hahaha....di hati kecilku...ad lagi ke manusia sebegini wujud kat zaman teknologi nie...hahah~ lu pk la sendiri...

kawan aq kat sebelah tym tu pun mengalirkan air mata nya memenuhi panggung...alamak ai!!!tp xpe..aq nie mmg kalu baca novel ke tgok movie ke mmg xde perasaan...blur je..mana tak kna marah selalu ahaks!..
tp kesimplannya..mmg xrugi la tgok citer tu...bak kata orang..alah membeli menang memakai...
ahaks!!!!!

wassalam...

No comments: