sambungan...





Sambungan…
Aq lakarkan kisah kehidupan aq di cfs pj di lembaran sebelumnya…kali ini aq ingin utarakan ap yang aq alami semasa menjalani induction course kat sana…….
Perasaan aq bercampur baur…senang ad gembira pun ad berdebar2 pun ad…ntah lah…sptnya Allah tlah rancangkan sesuatu untuk aq kat sana nanti…aq ditempatkan bersama ngan biro yang aq impikan setelah sekian lama.ini kerana aq sukakan kejutan n benda2 yang bercahaya kerana itu aq rasa aq xtersalah pilih..hehe..aq menjalankan tugas aq spt biasa..walaupun aq sebenarnya berdebar2..hehe~aq kan gatal ckit..pantang nmpk mamat hensem ag la…haha..tp aq xkisah pun sebenarnya..itu juz niat sampingan je ( ye kew)..then aq nak mencari kehidupan sebenar aq kalu aq Berjaya diterima masuk di cenfos aliran sains nie….kan dulu aq bercita2 nak tukar kos tp xjadi….n tetiba aq rasa aq xterslh pilih ag coz aq rasa Allah telah memilih jalan yang terbaik untuk aq…huh~…bak kata orang..ada hikmah di sebalik kejadian…n aq rasa aq semakin menemukannya…hanya aq n Allah yag saja yang tahu isi hatiku ini….
Skarang aq nak citer pasal member biro aq plak….member aq ad 33 orang..kalu xsalah la…antaranya..shafiq,akmal,ashraf,atif,syahir,izzat,aimin,ruzaini,Fattah n rusli..kalu mpuan plak…julia,aq,akmal,dayah,faten,zahidah,shafa,Fatimah,zulaiqa,syera,aisyah,kak nisa,pza,farah,farhana,kinah,waniey,n kashrah…rasanya…semakin lama kitorang bekerjasama..hubungan kami semakin rapat…event yang kami laksanakan pun mendapat pujian dari semua pihak…hehe~bangga la gak kan…huhu~menjelang hari2 terakhir…semakin merasai perpisahan itu..tapi nak wat cmner..setiap yang bertemu pasti akan berpisah….so diorang pun rancng nak wat majlis kesyukuran ckit…tapi malangnya aq xdpt hadir coz sebab2 yang xdpt yg xdpt dielakkan..huh~sedih gler weh tym tu..bak kata orang masa itu telan mati mak luah mati ayah au….tapi aq amik final decision yang aq terpaksa meninggalkan dorang jgk spt yang dirancgkan..kalu ad jodoh mesti jumpa punyer…kan…aq datang seawal 9.00 pagi masa tu semata2 nak jumpa dorang..tp malangnya hanya 5 owg jew yang datang…hhhmmmm…aq tolong dorang kemas setakat yang aq sempat…sebenarnya aq menanti seseorang..akan tetapi dirinya tidak jgk muncul sehingga saat terakhir….walaupun aq rasa ianya tindakan bodoh..tp xslah kan aq berperasaan sebegitu…hhmmm..redha je la kan..akan tetapi takdir tetap menemukan kami berdua…hehe~ aq ternmpk dia semasa aq nak naik kereta..kami hanya mampu tersenyum..hehe~ssshhhh!!!!jgn bgtau owg haha….sebenarnya banyak ag aq nak citer..tapi xpelah…biarkanlah peristiwa itiutersemat di dalam hati nie n kekal xluput di ingatan..hehe..nak share????lu pk la sendiri………:)
Tapi..kenangan di UIAM petaling jaya memg kenangan yang paling xdapat dilupakan…di sana telah mengajar aq sedikit sebyk erti kehidupan..inSya Allah..kita akan berjumpa lagi ok?!!!!
*JANGAN LUPAKAN AQ EK….SHAZEAA AMEERA LUV U ALL OCC MEMBER!!!!!!
SARANGHAE!!!!!!

No comments: