kawan sejati???

Aku heran,…adkah aq xlayak untuk itu…aq tau sapa diri aq..sememangnya kita xleh nak puaskan hati setiap insane..kan…lumrah hidup….tapi nak bwat cmner kita hidup bukan untuk dorang…kita sume tau yang manusia diciptakan unruk beribadah kepada yang menciptakan kan…..aq tau walaupun aq ie kureng dalam bab2 agama…tp aq taula ckit2..nama pun blaja kat skol agama dulu kan…hhhhmmmmmm..ntah la…mungkin jgak dorang xpuas hati ngan sikap aq yang terlalu xtau malu…eehhhh sori ek… aq nie mpuan…wajibla aq tau malu….malu itu sebhgian dari wanita tau…hahah~ berfalsafah plak da….xpelah….kalu dorang xpuas hati…dorang yang sakt hati…dorang yang makan hati…dorang yang akan cepat tua t…hahaha…aq kat cni juz bleh tersenyum lebar je…huuhuhuh~ bwat aper nak susahkan hati nak jaga tepi kain orang sedangkan kat tepi kain sendiri pun terkoyak…..agaknya dorang nie xde keje len kot….nama pun manusia…sering dihasut oeh iblis laknatullah…..senang la nak ikut telunjuk dia….hhhmmm..pk pk kanlah…aq sendiri pun malas nak masuk cmpur hal org kecuali org tu yang ajak aq…sapa suruh kan..jgn nak salahkan aq sekali sudah….tu yang aq lebih suka berdiam diri kepada org yang baru knal…n suka bwat keje aq sendiri tanpa menyusahkan pihak len…walaupun ad stgah org kata tindakan aq sebegini yang lbih menyusahkan org….ye ker????? Mungkin kot….ad sebab dorang risaukan aq….itu hak dorang..aq xleh nak paksa n dipaksa….sendiri mau tau ma….
Xpelah..aq nie jnis suka emosi sendiri ..tu yang benda yang xpntg pun jadi berat kat pkran aq koz aq amik berat pasal hal yang kkdg xpntg mana pun…hhhmmm…solutionnye???aq lebih suka melalak sorang2 walaupun suara aq sumbg nak mampus…cakap sorang2..( itupun kat blakang org la,,,,kalu x..ntah pa yang dpk org t..)tulah aq yang sebenar…kita sendiri xtau ap yang org expect dari kita..so kita juz bwat haluan sendiri la…dah besar ma..kalu kahwin pun dah banyak anak da…( ayat standard)…huhu~so…sebagai penamatnnya….lu pk la sendiri ek????!!!! bak kata orang..kawan ketawa senang dicari ..kawan menangis susah btol nak cari tau!!!

2 comments:

naqiubex said...

kawan menangis? haha
Kawan yang menangis memang susah nak dicari.. haha
Tapi memang tak boleh di sangkal.. amat susah untuk mencari teman yang ada bersama kami waktu kita dalam kesedihan.. Itu dipanggil sahabat..

ezzy.... said...

hhhmmm.
kata2 kamu ad bnarnya...
tp zaman sekarang mmg susah nak cari...but anyway...
thanks..