Adikku “masuk jawi”

Mendengarkan term nie mesti owg dah dpt agak ap yang aq ingin katakan kat cni…
Pagi 22hb aq terima sms dari abahku…mengatakan hari nie ad kejutan bwat adik bongsuku..da only one boy in my family…( kalu kira ayah aq..ada dua owgla..) haha~….nama sebenarnya Mohammad Atiff Baihaqie bin Othman..kat abah aq…dia nak bwat kejutan 4 adik aq yang kuat sangat merayap ikut abah aq….almaklumlah..xde kawan..abah aq sorang jek…hehe~

Abah amik kesempatan 4 bawak adik aq berkhtan kat hospital…n aq xtau la ap yang berlaku seterusnya…

N hari tu…minggu niela kiranya….family aq datang kat bumi nilai nie…so…aq jumpa adikku versi baru..hehehe~….

Aq tgok dia bese je r…xla trok sangat …Cuma lpa bawak ubat tu yang kna kawal nan sepenuhnya dia punya pmkanan tue…dahla kurus xpandai nak gmuk2…yang naik tinggi yer je…..

Tapi tu la adikku gue…baik buruknya dia…tetap adik lelaki aku….

No comments: