kehidupan masa kini....

hari nie hidup memang r macam besa....
penuh ngan suka duka pilu lara kehidupan cheh!!!!!
hidup aq???
besa r...
penuh ngan ragam orang yang amat teramat pening kepala....
sekarang aq kat u nir...
juz nak pasang tekad ...
nak membahagiakan orang rua aq jer selagi diorang masih bernyawa nie....
setalah apa yang aq lakukan semasa aq xder otak dulu...
huhuhuhu
sapa xnak kan????
ngko xnak???
heran???!!!
so aq kna cover balik apa yang aq pelajari....
aq masuk akt cni...
xbermakna aq boleh goyang kaki....
huhuhuhu
bak kata orang....
u yang paling susah nak masuk....
padahal senang jer kut!!!
wateva!!!!
presentation???
jangan cakap r...
berdebar tahap dewa tol r...
Allah jer r yang tahu masa tu...
ngan mulut orang2 yang berhati busuk yang selalu xpuas hati ngan kita..nie???
xpuas hati???
ngan Aq???
wait!!!!!!
cermin jap???
hello???
pa yang nak dijeleskan...
aq sama jer ngan mpuan len...
lengkap jer pakej aq...
maksud aq...
lengkap anggota badan r...
huhuhuh
yang penting...
tak payah peduli cakap orang n be urself!!!!
am i right???
yes i do!!!!
( pa r.....tanya soalan...jawab sendiri lak??))))
kuikuikuikuikuikui

No comments: