frust + kecewa= gagal....

itulah Aq...
hari nie aq dapat result 4 my previous test...
iaitu basic theme of Al-Quran...
hhhmmmm.
dalam kekalutan aq menyelasaikan banyak benda yang tersemat dalam benak pkran aq nie..
tetiba plak datang masalah nie...
kecewa nak mampus aq..
yalah..
sume orang tinggi2..
aq rasa macam awan yang tinggi tu jatuh semua kat atas aq tau...
uhuhuh
hhhmmmm.
sempat lagi nak gelak...
ingat kat cni boleh bersenag lenang ke...
even dah knfm masuk u...
tapi kalu gagal separuh jalan.,..
sapa yang malu...
mak ayah jugak...
selama nie diorang kelihatan bangga atas kejayaan aq masuk kat cni...
almaklumlah...
dapat merasai pangalaman anak sendiri masuk universiti..
kita sebagai anak hanya menyambung segala yang telah diberhentikan dulu...
tapi..
cuba lah..
bayangkan...
kalu aq gagal...
mesti mereka akan menangis kan...
dahlah aq nie sensitive ckit kalu tengok mak bapak aq kalu mereka nangis...
terasa macam jenayah besar je yang aq lakukan,..
aq ingin menanam tekad dalam dir aq agar boleh bersaing ngan kawan2 aq yang lain...
kalu mereka boleh pandai...
mengapa tidak aq???
aq juz malas r nak layan sume nie sebenarnya..
tapi nama pun tanggungjawab kan...
hhhhmmmm
lu pikirr r sendiri!!!

No comments: