midvalley

semalam cuti krismas...
cuti am dah...
tak tau nak g aner...
so setelah aq semasak2nya sehingga hangus palak otak aq tok...
nasib baik juak su n dilah ajak g mid....
huhuhuhu
walaupum aq rasa aq nie minah sibuk jer kat sana....
nak wat camna..
diorang pun xde wat bantahan...
then....
dilah ngan kawan dia...
n su plak nak wat reunion ngan kawan dia...
so mana tak aq rasa aq ni penyibuk.../
huahuahuahua
so aq jalan2 teman su shopping...
huhuh
macam2 dia bli.....
tapi yang penting aq kempunan pizza hut...
dah dua kali beb!!!
satu kat cni n satu lagi kat seremban....
harap2 dapat lagi r aq nak makan...
pastu aq jumpa kawan lama aq...
kat skol lamak dolok...
asyraf wadjidee...
tapi dia xperasan aq...
huhu
xpe
sampai kol 630 kat asrama....
huhuhu
letih gler...
pas maghrib jer tido memnjang....sapai kol 1130..
huhuhuh
anak dara apa dah????
bangun r koz solat isyak pun xgik...
apepun...
solat menjadi keutamaan...
huhuhuhu
berlagak nyer aq!!!!
sekian...

No comments: